søndag 14. juni 2009

Hnnn...plops!


Grei gjennomkjøring av alle mann. Fin løypetrasé, flott arrangement, flinke funksjonærer og godt vær. Kunne ha delt ut knip til hele bunten om så var. Migens kom rett fra nachspielet (frokost: Cola og Ibux) og tråklet seg gjennom alle Paralympicspuljene til en finfin tid. Nå rettes blikket mot den kommende helgs prøvelser. Forberedelsene er som alltid før; alle mann skal til tarmskylling på tirsdag, etter det vil menyen bestå av Bamsemums, hummus* og kefir frem mot start. Bakeren har sporty sagt seg villig til å stille som directeur sportif i følgebilen.

Hummus må ikke forveksles med humus, ifjor spiste Timmy jord og kom seg aldri til starten på T-O.

I min villfarelse har jeg trodd at Dark Side trøya var distriktets tøffeste, så kommer kisen på bildet under forbi...


...Ardbeg! Goddammit så kool!


Jeg vil gjerne se The Ghost of a Thousand live, så hvis noen skal; vennligst putt meg i lommen slik at jeg også får være med.

4 kommentarer:

Chassi sa...

Jippi, bloggen lever! Kan jeg gratulere deg med nytt kamera?

Du ser rimelig høy ut på det nederste bildet! Det betyr vel at rittet gikk bra og at du kanskje har fått litt mye vind mellom øyrene.

Ha en super dag, Stanley!

Bakeren sa...

Jeg har allerede begynt å spise meg opp til T-O. Billetter til baksetet vil bli loddet ut underveis.

Migens sa...

sattan for en sykkeltrøye. Hvor fikk han tak i den?

Stanley sa...

Jeg tror de gir sånne trøyer til alle i Laerdal... han andre kjøpte sin på destilleriet.

Hvilket minner meg om at whisky trail og Islay rundt er på to-do listen.