søndag 23. januar 2011

Nyttårsforsettet

Først din ukentlige dose av menn i stramme benklær:


Jeg har et nyttårsforsett. Et jeg har tenkt å holde, det er første gangen jeg setter meg et slikt mål for året og jeg skal faktisk strekke meg ganske langt for å holde det. Vi lever i en tid blottet for substans og moral, hvor det lettfattelige, midlertidige og middelmådige får dominere. Hvor ingen trer frem og setter et eksempel. Før nå. I 2011 skal jeg derfor spise sjokolade hver dag. 365 dager i strekk. Jeg gjør dette for å vise at det er mulig å nå de mål man setter seg her i livet. For å vise at dådenes tidsalder ikke er forbi. Og fordi sjokolade faktisk er jævlig godt. I 23 dager i strekk har jeg nå gjort dette. Jobbet meg gjennom to esker med Anthon Berg, og fredag fikk jeg påfyll i form av Godiva. Godiva er så godt at hver eneste lille bit er som om Pegasus og en delfin skulle fått et avkom og jeg fikk ri på ryggen av dette inn i en regnbue. Som den vise mannen Ari Behn sa "hver dag er en fest og jeg er et smykke".

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får sin om din faste kurer skal ta med mer Godiva. En eske varer som kjent ikke evig når du skal spise av den hver eneste dag! :-)

Stanley sa...

Hei kurér!

Kurérpost er jo beskyttet av det internasjonale diplomatiet, så gjerne det. En månedlig leveranse av Rapha og Godiva = bukser, hils på saus.

Tuen sa...

Hvor ble det av den annonserte spørrekonkurransen? Du lovte jo russisk hermetikk til den heldige vinner.

Stanley sa...

Ja bajs, det glemte jeg. Vi får lage en quiz med fine premier til helgen. Hvis Rambo er tilbake fra SFB er det vel håp om langkjøring med oppkasttempo.

Migens sa...

Likte bedre Reiten sitt forsett fra 2007. Du bør heller sikte deg inn der.