søndag 30. mai 2010

We are the World

Torsdag: Vips! Kom Jensi og Migens på banen og jeg må nå matche 1800,- Meget bra!

Update onsdag: vi har til nå fått inn fantastiske 300,- fra G Bull, Svettebø og Timmy, Timmy har også pådratt seg diaré i sympati med jentebarna. Kom igjen nå folkens, dette er for dårlig, er det ingen andre som ønsker å bidra?


Neste helg slår Stanley følge med Migens og ti andre for å delta i turrittet Bergen - Voss. Min egen deltagelse er generøst dekket av andre, noe jeg er meget takknemlig for. Et hovedpoeng med vår deltagelse er å samle inn penger til et hjem for pikebarn, forlatt av sine egne familier i en av Indias fattigste delstater.

Nå; selv har jeg tidligere uttalt meg lettere ironisk til denne typen tiltak, at vestlige toppskatteytere skal delta i et idrettsarrangement eller traske på ekspedisjon til inntekt for veldedighet. Men her har altså du og jeg mulighet til å hjelpe noen av de som trenger det mest.

Denne bloggen har i løpet av en uke i snitt 50-60 besøkende. De fleste er kjente som bare vil se bilder av seg selv, andre havner her på måfå i tillegg til at det er en eller to ravgale stalkere. La oss si at ti stykker av dere hver gir feks en femtilapp eller en hundrings, altså 500 eller 1000,- tilsammen. Da matcher jeg dere krone for krone; gir dere til sammen 1000,- gir jeg 1000,- slik at det vi får inn 2000,-. Klarer vi mer enn dette er det selvfølgelig kjempebra.

Innsamlingen skjer gjennom arbeidsgiver, dere kjenner meg og dere kjenner Migens. Hvis du har havnet her uten å kjenne noen av oss og også vil bidra blir vi veldig glade. Jeg ber ikke om donasjonen nå, men send en email eller legg igjen en melding hvis du er interessert så skal jeg komme tilbake med detaljer når jeg får disse fra lagleder.

Les mer her.

Akaash Ganga er en registrert veldedighet.

1 kommentar:

TimmyC sa...

Kos dere på tur, ryktene sier at det blir bratt.

Som tidligere nevnt, de pengene skal du få når kommer ned hit og henter dem!